20 Şubat 2008 Çarşamba

Sitede Yayinlayacagim İcerik

Sitemizi hazırladım, templateda da küçük bir oynama ile 3 kolonlu hale getirdim ve yeni bir template üzerinde de çalışıyorum bitince görünüşünden büyük bir değişiklik olacak. Şimdi gelelim içerik konusuna.

Sitemizde bir webmaster için gerekli olan tüm bilgilere yer vermeye çalışacağım. Sitenin içeriğinin şu şekilde olmasını planlıyorum;

  • Bir çok yabancı makalenin Türkçe çevirileri
  • Kendi yazılarım
  • Template hazırlama hakkında makaleler
  • Bazı hazır template lar üzreinde açıklamalı anlatımlar
  • Seo teknikleri hakkında makaleler

Şu an için sitede yayınlamayı düşündüğüm içeriğin bir özeti. İleride başka şeylerde katabilirim. Şimdilik bu kadar. Fazla zaman kaybetmeden ilk içeriğimizi ekleyelim.
Hayırlı olmasını diliyorum...

Hiç yorum yok: